Preguntes freqüents
Preguntes freqüents
Què és el meu compte?
“Ingressar el meu compte” és l'espai personal que cada client té i on podeu veure l'historial de les comandes realitzades, les vostres dades personals d'enviament, les vostres dades de facturació, les vostres sol·licituds de canvi o devolució de producte i on podreu canviar el vostre compte. contrasenya daccés.
Com puc rebre ofertes?
Si vols rebre totes les nostres ofertes especials, llançaments de nous productes, idees per crear nous productes i de totes les novetats abans que ningú, és molt senzill: Uneix-te a la nostra newsletter! Tan sols t'has d'inscriure a la nostra newsletter al link que trobaràs al final de la pàgina.
Com faig una comanda?
Escull aquell producte que vols comprar i un cop dins de la seva fitxa de producte fes clic a “Afegir a la cistella”. En aquest moment el teu producte apareixerà al carret de compra situat a la part superior dreta.
Si vols seguir afegint productes, segueix navegant per la web, mentre que si vols finalitzar la compra, fes clic a la cistella ia “fer comanda”.
Et trobaràs en una pàgina on hauràs d'emplenar les teves dades personals, l'adreça on vols que se't faci entrega de la comanda, seleccionar la forma de pagament i finalment realitzar el pagament.
Com puc pagar la meva comanda?
A Wodgo us oferim diversos mètodes de pagament perquè escolliu aquell que millor s'adapti a les vostres necessitats: Targeta, PayPal, i pagament ajornat. A la pàgina de resum de compra tindràs l'opció d'escollir el mètode que vulguis.
Quines dades necessito per fer una compra?
Tingues en compte que les dades que et sol·licitem són perquè l'empresa de transport pugui fer entrega de la teva comanda, així com per contactar tant ells com nosaltres amb el client en cas que hi hagi alguna incidència.
Les dades són: nom i cognoms, adreça, email i un telèfon (l'empresa de transport ho necessita) i seran tractats d'acord amb la política de protecció de dades que es troba a l'apartat de política de privadesa.
Com puc saber que el producte està disponible?
Si el producte està disponible tindràs l'opció de fer la compra directament. En cas de no haver-hi estoc disponible, apareixerà com esgotat fins que tinguem de nou estoc del mateix.
Puc comprar un producte esgotat?
Si un producte no està en estoc o no l'esperem produir properament, no tens l'opció de comprar, però esperem no haver-te de presentar mai casos com aquest.
Puc demanar un producte que no és a la web?
Si estàs interessat/da en un producte que no tenim a la web, contacta amb nosaltres i ens posarem mans a l'obra per aconseguir-ho com més aviat millor.
Com estan distribuïts els productes a la web?
Tots els nostres productes estan dividits en diferents col·lecció. Les 5 principals col·leccions són Mobiliari Infantil, Material lúdic, Mobiliari Llar, Mobiliari per a l'aprenentatge, Elements per al moviment lliure i Complements i dins d'aquestes les subfamílies corresponents que t'ajudaran de manera senzilla a localitzar aquells productes que busques. A més, comptem amb un potent cercador que afinarà al màxim per oferir-te aquells productes que cerques.
Hi ha un import mínim per poder fer una compra?
No, No hi ha import mínim de compra.
Sóc majorista i vull comprar.
Posa't en contacte amb nosaltres, explica'ns el teu sector i les necessitats que tens. A Woodgo ens adaptarem per donar-te el millor i que el compris al millor preu.
Els productes, tenen garantia?
Sí. Tots els productes compten amb una garantia legal de 2 anys . En el cas dels productes que la seva garantia és més gran, apareixerà reflectit a la informació de fitxa de producte.
En cas de producte defectuós, el venedor haurà de procedir, segons escaigui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari.