Uneix-te al Club Woodgo, i entra al sorteig mensual d'un Triangle Pikler.
Uneix-te al Club Woodgo, i entra al sorteig mensual d'un Triangle Pikler.
Cistella 0

Enviaments i devolucions.

A continuació et resolem una sèrie de dubtes que et poden sorgir relacionats amb els enviaments i devolucions a Woodgo. Si vols ampliar la informació o aclarir qualsevol qüestió, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres a través de:

• Telèfon: 650 206 135 LJ 15.30-20h
• Email: info@woodgo.es

Quines són les despeses d'enviament?

Per a aquells enviaments a Península (Espanya i Portugal) que superin els 99€, els despeses d'enviament són GRATIS . Si el valor de la compra és menor, les despeses de tramesa tindran un cost de 9,95€.

Per a comandes a Balears les despeses d'enviament són 19,95€, compreu el que compreu, per la qual cosa aprofiteu-vos.

Canàries, Ceuta, Melilla, així com a la resta del món, no podràs directament fer una compra. Abans hauràs de posar-te en contacte amb nosaltres per informar-te sobre com procedir per fer la comanda.

Quant trigo a rebre la meva comanda?

Si fas la teva comanda escollint l'enviament estàndard, la rebràs al teu domicili en un termini de 2-5 dies laborables a Espanya i Portugal , computats des del dia de la sol·licitud. Si us plau, tingues en compte que aquests terminis són orientatius.

Igualment, en èpoques com Black Friday, Cyber ​​Monday o Nadal , és possible que es generin lleugers retards a causa de la saturació de les empreses logístiques. Tingues-ho en compte i sigues pacient!

Com faig seguiment de la meva comanda?

Tant nosaltres com l'agència de transport et mantindrem informat/da a través de correu electrònic de l'estat de la teva comanda . Des del moment en què surti dels nostres magatzems, així com a cada variació que es produeixi durant el procés de lliurament, rebràs un email.

Puc escollir/saber l'hora de lliurament?

Nosaltres desconeixem els horaris i les rutes que segueixen les empreses de transport. És per això que un cop rebis l'avís que la comanda ha sortit dels nostres magatzems, tindràs tota la informació a la pàgina del transportista. A més, també podràs contactar amb l'agència de transport de la teva localitat i comunicar-vos a quina hora et ve millor.

Què passa si no hi ha ningú al lloc de recepció?

Les empreses de transport amb què treballem t'informaran via mail o sms el dia del lliurament. En cas de no ser al lloc acordat, contactaran amb tu per concertar una hora. És per això que ens has de deixar un telèfon mòbil i un email en el moment de fer la compra.

Quina agència m'envia la comanda?

Treballem amb les agències de transport que millor s'adapten a tu segons la tipologia de producte i lliurament.

El missatger em puja el producte a casa?

Segons la Llei 16/1987 d'Ordenació dels Transports Terrestres, l'empresa de transport no té l'obligació de pujar el producte fins al domicili, ja que a la pujada es poden produir desperfectes com ratllades en ascensors, parets o portes, de les quals l'empresa de transport no se'n farà càrrec.

Devolucions

Puc tornar un producte?

Sí, tens un termini de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda per sol·licitar la devolució d'un producte, ja sigui perquè no era el que esperaves o perquè ha arribat amb la caixa perfecta però un defecte a l'interior. Per tornar el producte has d'enviar un email a info@woodgo.es amb l'assumpte "Devolució comanda + núm. comanda", on ens has d'aportar la següent informació:

- Nom del client que va fer la compra.

- Número de la comanda.

- Imatges del producte.

- Motiu de la devolució.

Completa la informació amb totes les dades sol·licitades i en un termini de 24-48 hores ens posarem en contacte amb tu per donar-te les indicacions necessàries per completar la devolució.

I no et preocupis pel transport, nosaltres t'enviem a un missatger perquè reculli la comanda.

Què passa si la meva comanda ha arribat amb desperfectes?

Si heu rebut la comanda trencada o amb algun defecte degut al transport, sempre que es tracti d'un dany visible has de deixar reflectida la incidència a l'albarà de lliurament i comunicar-te amb nosaltres al termini màxim de 24 hores , si no és així tant l'agència de transport com nosaltres no podrem fer-nos responsables. Si es tracta d'una trencament ocult (la caixa està perfecta però el producte té algun defecte), aconsellem que en un termini de 7 dies naturals ens avisis a través de l'email info@woodgo.es , ja que aquests són els terminis que les empreses de transport ens exigeixen perquè siguin elles les que cobreixin els desperfectes i danys ocasionats.

En aquests casos, et demanarem que ens enviïs fotografies per poder realitzar les reclamacions pertinents a l'empresa de transport (sense elles no podem reclamar), sent aplicable en aquests casos el previst en matèria de garantia a la Llei de Defensa dels Consumidors i Usuaris . (Foto exterior de la caixa; foto de l'interior de la caixa amb el producte i les proteccions; foto del producte danyat). Sempre que tinguem estoc disponible en aquell moment, farem una reposició totalment gratis de les referències en mal estat. Si malgrat oferir la reposició, ja no vols la comanda, en cas que sigui necessària una recollida serà el client el responsable d'assumir els costos de devolució.

Motius pels quals puc tramitar una devolució:

1. Devolució voluntària.

Una devolució voluntària és aquella en què simplement el producte no t'agrada o no era el que esperaves i el vols tornar.

Un cop comprovat que la comanda compleix les condicions de devolució (tant producte com embalatge), el client serà qui assumeixi els costos de devolució , que oscil·len per norma general els 9,95€ a Espanya peninsular i Portugal, encara que en certs casos, per la tipologia i sobrepès de certs productes, aquest cost pot ser més gran. Sempre et confirmarem el cost de devolució abans de fer-la.

Balears, Canàries, Ceuta, Melilla i resta del món: consultar

És possible que certs productes tinguin un cost de devolució diferent a causa del seu volum i pes. El client sempre serà informat abans de confirmar la devolució.

2. Devolució per producte danyat/defectuós.

En el cas dels productes danyats a causa del transport o aquells que han arribat amb algun defecte de fabricació, has de seguir les indicacions del punt “Què passa si la meva comanda ha arribat amb desperfectes?”.

Nosaltres ens encarreguem de recollir la comanda i enviar-te'l de nou.

Per contra, si ho prefereixes, pots tramitar per compte propi la devolució de la comanda amb l'agència de transport que vulguis, estalviant-te així els costos de devolució.

3. Producte incorrecte

En cas d'haver rebut un producte diferent del que havies comprat, has de contactar amb nosaltres durant els següents 14 dies naturals des de la recepció de la comanda, comunicant-nos la comanda sol·licitada i la comanda rebuda.

En aquest moment procedirem a enviar-te el producte correcte i recollir-ne l'incorrecte, sense cap despesa per al client.

Com es fa la devolució dels diners?

Un cop rebut el producte i complert amb les condicions de devolució, t'avisarem mitjançant correu electrònic i procedirem a fer la devolució de l'import a través del mateix mètode de pagament amb què es va fer la compra, tot això en un termini màxim de 14 dies des del moment en què el client ens ha indicat el dret de desestiment.

Si has fet la compra contra reemborsament, necessitarem que ens facilitis un número de compte amb IBAN per poder fer la transferència.

En cas de no complir les condicions, t'enviarem de nou el producte retornat previ pagament dels costos d'enviament i en cas contrari el mantindrem a la teva disposició als nostres magatzems.

Quina garantia tenen els productes de Woodgo?

En cas de producte defectuós, el venedor haurà de procedir, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor i usuari.

El venedor respon de les faltes de conformitat que es manifestin en un termini de dos anys des del lliurament. Aquells productes que comptin amb una garantia més gran, el client ho veurà reflectit a la fitxa del producte.

El consumidor i usuari haurà d'informar de la manca de conformitat en el termini de dos mesos des que en va tenir coneixement.

Puc modificar o cancel·lar una comanda?

Per modificar o cancel·lar una comanda truca'ns al telèfon: 650 206 135 o escriu-nos a info@woodgo.es com més aviat millor perquè puguem cancel·lar o modificar a temps i poder tramitar la nova comanda. Si arribem a temps, no hi haurà cap problema a cancel·lar o modificar allò que ens demanis, en cas que ja s'hagi tramitat haurem d'esperar que el rebis per veure finalment com procedir.